沉默之丘 Waiting for you
也是很喜歡的一首





Your gentle voice I hear
我聽見你溫柔的聲音
Your words echo inside me
你的話語在我心中迴盪
You said You long for me
你說你想要我
and, you love me
還有,你說你愛我
And I want to see you too
我也好想見你
feels just like I'm falling
感覺像我正往下墜落
Is there nothing I can do
我不知道該如何是好
wonder if you hear my calling
不知你聽見我的呼喚沒


I'm here and waiting for you
我在這裡等你
where are you, I can't find you
你在哪,我找不到你
I'm here and waiting for you
我在這裡等你
I'll wait forever for you
我會永遠等著你

Mom's gone to heaven now
媽媽早已去了天國
why won't she come back down
為什麼她不回來呢
does she have someone
她是不是有了愛人
she loves more than me
一個她愛得比愛我還深的人

I thought I could love you better
我想我可以更愛你一點
we were always together
我們以前總是一起相處
if we took some time apart
如果我們分開一些時間
you would finally know my heart
你最終會了解我的心

I'm here and waiting for you
我在這裡等你
where are you, I can't find you
你在哪,我找不到你
I'm here and waiting for you
我在這裡等你
I'll wait forever for you
我會永遠等著你


I fell in love with you and now you're gone
我愛上了你,而你現在失蹤了
there's nothing left in my lonely room without you
沒有你,我寂寞的房間裡什麼都不剩了

I'm here and waiting for you
我在這裡等你
where are you, I can't find you
你在哪,我找不到你
I'm here and waiting for you
我在這裡等你
I'll wait forever for you
我會永遠等著你


I'm here and waiting for you
我在這裡等你
where are you, I can not I can not find you
你在哪,我找不到、找不到你啊!
I'm waiting for you
我在這裡等你
where are you where are you
你在哪,你到底在哪裡?
arrow
arrow
    全站熱搜

    springcold 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()