沉默之丘四代歌曲 your rain
很喜歡副歌的部份




Dancing alone again
再一次,獨自舞著
again the rain falling
再一次,雨水落下
only the scent of you remains to dance with me
只剩下你的氣味依然陪著我共舞


Nobody showed me how to return the love you give to me
沒人告訴過我 該如何歸還你所給我的愛
mom never holds me dad loves a stranger more than me
媽從沒擁抱過我  爸愛一個陌生人甚過於愛我

I never wanted to ever bring you down
我從未想要讓你傷心
all that I need are some simple loving words
我需要的僅僅是幾句簡單的愛的話語

You touched my body once
你有次觸碰了我的身體
it burns me still softly
那觸感依然輕柔地灼燒著我的知覺
never forgets never again will be
我從未忘記這感覺,但它永遠不會再出現了
I cry
我哭了


Out of my head and I don't know what I found
想破了頭,卻不知道我到底找到了什麼?
over and over I feel it break me down
一次又一次,我覺得它使我崩潰

On the sidewalk of the city
在城市的人行道上
are my screams just a whisper
我的嘶吼出口只成了無力細語
busy people going nowhere
忙碌的行人停下腳步
see me soak in the rain
看著我全身浸在雨中
no compassion nothing matters
沒有憐憫 毫不在乎
my resistance is waiting
我的反抗持續等待著
like a flower in the basement
像朵關在地下室的花
waiting for a lonely death
等待著孤獨的死亡


Out of my head and I don't know what I found
想破了頭,卻不知道我到底找到了什麼?
over and over I feel it break me down
一次又一次,我覺得它讓我崩潰

On the sidewalk of the city
在城市的人行道上
are my screams just a whisper
我的嘶吼出口只成了無力細語
busy people going nowhere
忙碌的行人停下腳步
see me soak in the rain
看著我全身浸在雨中
no compassion nothing matters
沒有憐憫 毫不在乎
my resistance is waiting
我的反抗持續等待著
like a flower in the basement
像朵關在地下室的花
waiting for a lonely death
等待著孤獨的死亡
arrow
arrow
    全站熱搜

    springcold 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()