最近迷上了潛龍諜影系列......XD
這首歌是三代的音樂之一

想聽歌的人自行上網搜尋"Snake Eater"
這邊只有歌詞 謝謝


What a thrill
如此戰慄
With darkness and silence through the night
伴隨著夜晚的黑暗無聲
What a thrill
如此戰慄
I'm searching and i'll melt into you
我在尋找你,而且我會溶入你

What a fear in my heart
我心中是如此恐懼
But you're so supreme!
但你是何等強大!


I give my life
我獻出我的生命
Not for honour, but for you (snake eater)
不為榮譽,而是為你(吃蛇人)
In my time there'll be no one else
我的一生中,不會為了其他人這麼做
Crime, it's the way i fly to you (snake eater)
罪惡,是我飛向你的方式(吃蛇人)
I'm still in a dream, snake eater
我還在夢境裡,吃蛇人


Someday you go through the rain,
有天你會走在雨中
Someday you feed on a tree frog,
有天你會吃樹蛙過活
It's ordeal, the trial to survive
這是試煉,是生存的考驗
For the day we see new light
為了我們看見新曙光的那一天


I give my life
我獻出我的生命
Not for honor, but for you (snake eater)
不為榮譽,而是為你(吃蛇人)
In my time there'll be no one else
我的一生中,不會為了別人這樣做
Crime, it's the way i fly to you (snake eater)
罪惡,是我飛向你的方式(吃蛇人)
I'm still in a dream, snake eater
我還在夢境裡,吃蛇人
arrow
arrow
    全站熱搜

    springcold 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()