沉默之丘三代歌曲
我很喜歡MV......


Blue sky to forever,
永恆的藍天下
The green grass blows in the wind, dancing
綠草在風中舞動
It would be much better a sight with you, with me,
如此美景,若我能和你一同欣賞會更美好
If you hadn't met me, I'd be fine on my own, baby,
如果你沒有和我相遇,我自己一個人也會過得很好,寶貝
I never felt so lonely, then you came along,
我從來沒有這麼寂寞過,然後你出現了

So now what should I do, I'm strung out, addicted to you,
所以我現在該怎麼辦?我已經無藥可救愛上你,
My body it aches, now that you're gone,
我的身體好痛,現在你不見了
My supply fell through,
我的補給線斷了

You gladly gave me everything you had and more,
你開心地把所有你的一切,甚至更多全送給我
You craved my happiness,
你渴望我快樂
When you make me feel joy it makes you smile,
你讓我開心時,你也笑了
But now I feel your stress,
但如今我感受到你的壓力
Love was never meant to be such a crazy affair, no
愛不應是如此沉重,不對
And who has time for tears,
而且誰有時間掉淚
Never thought I'd sit around and cry for your love,
我從未想過會因為你的愛而哭泣
'till now.
直到現在
arrow
arrow
    全站熱搜

    springcold 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()